onsdag 15 januari 2014

Sista julkortet på ett tag

Ja nu tror jag det får räcka med julkort ett litet tag.

Jag har enfärgad CS till basen och sedan är det 
lite bitar som blivit över från Graphic 45 och
dessa julpapper kostar bara 6:-/st just nu och
ni hittar dem HÄR

Den tuffa Tomtetjejen från Kenny K hade jag här hemma och
 jag har färglagt med Distress Markers



Lite blandade blommor,vintage plumerian har jag färgat grön själv.
Har slingrat liten pearl String runt blommorna.



Med några Vintage pearls 5 mm har jag fyllt ett hörn med.






Ett utstansat hörn med dies från Marianne Design som jag har embossat 
helt med silverpulver och sedan satt lite i båge.
Tycker det nästan blev som en krona.



Nästa gång vi ses så kommer det något lite mera vårligt/sommrigt




3 kommentarer:

  1. Jag har fortfarande kvar ljusstakarna i fönstren, klamrar mig fast vid julen! :) Coolt kort!

    SvaraRadera