måndag 27 januari 2014

Forever and Always

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen
 
Det här kortet är skapat med flera av arken ur pappersserien
och märket är Graphic 45.
Det finns både mönstrade papper och ark med bilder.
Här har jag använt några bilder från ett av arken.

Närbild på bilderna från arket
Passar perfekt till Alla ♥ Dag, men man kan
även använda dem till annat.

Fjädern är en charm, som jag klistrade fast med lim bakom lilla orange bandet.
Du hittar alla metalldekorationer om du klickar HÄR

I kanten har jag stansat med en punsch från EK Secess.
Jag har gjort ett litet blomsterarrangemang
av fina blommor och blad.
Du hittar dem om du klickar
 HÄR
 
Kul att du kikade in idag,
skriv gärna en kommentar under inlägget.
Vore skoj att se vem som kikar in på mina inlägg här.
 
 
Välkommen in till Scrappwebs webshop.
 
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.
 

4 kommentarer:

  1. Fint kort....som alltid, när du gör det....blombuketten är verkligen fin...tänk om jag kunde lyckas nångång!
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. Vackert kort med fina papper. Riktigt romantiskt. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilket rosa-romantiskt kort! Såå vackert!! Blomdekoren så fin och papperen ljuvliga.
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Underbart kort som passar perfekt till alla hjärtans dag! Vackra färger.
    Kram

    SvaraRadera