måndag 20 januari 2014

Lilla lila elefanten

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen
 
Lila kort med lilla söta elefanten från Teddy Bo.
Det är en digistämpel.
Pappersserien heter Sweet Sentiments Collection
och märket är Graphic 45.

Jag har färglagt henne med distress markers.
Runt motivet har jag stansat ut en ram med en die
Det är en spellbinderdie.

Rosetten har jag gjort på en gaffel.
Kika in i shopen och se alla fina band.

Några vimplar som jag klippt från bazzill.

Bakpå kortet har jag stansat ut en av de andra diesen som
 
Välkommen in till Scrappwebs webshop.
 
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.

1 kommentar:

  1. Underbart fint Åsa! Så jättefina papper till den supersöta elefanten! Fina Dies du använt också!!
    Kram!!

    SvaraRadera