måndag 13 januari 2014

Lila födelsedagskort

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen
 
Jag har fått ett helt underbart fint DT-paket
med massor av vackra papper och dekorationer.
Jag tänkte visa er ett kort i lila idag,
som jag gjort.
Pappersserien heter Sweet Sentiments Collection
och märket är Graphic 45.
 

Motivet är en digital stämpel från
Tiddly Ink.
Jag har färglagt henne med distress markers.
 
Bakom motivet sitter en kakservett.
I webshopen finns massor av olika kakservetter,
bara att välja och vraka.

Texten har jag satt ihop själv och sen skrivit ut på datorn.
 
 Kanten är stansad med en punch som heter
 
 
Kika in i webshopen, där hittar du en mängd fina
blommor och blad,
du hittar dem
 HÄR
 
Jag har använt en swirldie av märket Marianne design
 som heter Swirls Anja
 
Lilla fjärilen är en metalldekoration som du
hittar om du klickar HÄR
 
 
 
Välkommen in till Scrappwebs webshop.
 
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.
 
 
 
 

3 kommentarer: