lördag 11 januari 2014

Hej hopp! Gott nytt 2014... och en ny canvastavla


Jag använde mig av TCV Mini Echoes och strukturpasta i ett ganska tjockt lager. Detta fick sedan torka ordetligt innan jag kunde fortsätta.


 Efter det tar jag fram mina inka gold och smetade på strukturpastan. Jag hade en annan färg också som var som ärgad grön koppar som jag också smetade på.


Efter det tog jag en sifferstämpel från Dylusions och stämplade med en vattendast stämpeldyna. Jag använder inga akrylklossar, utan jag vill att det ska vara lite ojämnt.


Till sist tar jag fram lite dekorationer, blommor, halvpärlor, metalldekorationer och en liten fjäril. 

Bokstäverna är ett gammalt chipboardalfabet som var grönt, men som lätt förvandlades av lite inka gold! :)
Det är jättekul att skapa igen! Vill ni se tavlan på riktigt kan du gå in i butiken och kika! :)


1 kommentar: