onsdag 12 december 2012

Nästan som en blomma

Har sett några som gjort sådanahär "blommor" eller
dekorationer kanske det mera är.
 Vilket som så har jag oxå testat och min blev såhär

Tänkte att man kunde använda den till en korg istället för 
ett kort eller tags.

Har använt pappret Challis Tea - Thyme Prima och

Några 5mm och 3mm  Vintage halvpärlor fick oxå plats


Blommor jag har använt 


 

Har lagt 3d-lack och crackle accents på blomman i rundeln



Baksidan har en rundel man kan skriva på



Vi ses om en vecka ha det så bra och julstressa inte .


6 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig. Älskar detta kort. Kram

    SvaraRadera
  2. Så fantastisk!!! Var den svår att få till? Superfin, blir så sugen på att testa själv :)

    SvaraRadera
  3. Så fin blomma måste testa att göra en sån.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Vad fin denna blomma var!! Jag har försökt att göra sådana men när jag sätter ihopa den så går den sönder bara.. Hur läng o vilken bred har du på din och hur många mm har du mellen varje biggande?
    God fortsättning! // Annemarie H

    SvaraRadera