måndag 24 december 2012

God Jul och Gott Nytt År!


Då har det blivit julafton och det jag önskar er alla är en riktigt god och fridfull jul och ett gott nytt år! På min artjournal sida har jag använt akrylfärger i botten som jag "rollat" på och stämplat med en bokstavsstämpel från Dylusions. Här är det också en die, liksom i förra veckans inlägg från mig som du hittar HÄR! Jag har sprayat ett akvarellpapper med Dylusions inks sprays och glimmer mist från Tattered Angels. Dessa produkter finns ju såklart i butiken:

Cherry Lynn Designs: Lacey Christmas Ornaments
Akrylfärger: Hauser Medium Green, Deep Burgundy, Espresso, Gold
Dylusions Ink Spray: Fresh Lime, Pure Sunshine
Tattered Angels Glimmer Mist: Meadow Green, Yellow Daisy
Svart penna och guld penna.
Gröna små halvpärlor

Tack för mig och på återseende på nyårsafton! :)


1 kommentar: