onsdag 19 december 2012

Födelsedagskort

Japp här kommer det ett födelsedagskort.

Jag har lagt crackle accents på bladen ,
även på de blad som sitter med på stämpelnbilden.
Stämpeln har jag färglagt med Distress Ink
Har lagt glitterlim på vingen och 
grädden på tårtan är Aleene`s Glitter Snow 
men det går lika bra med snowmarker Puff emboss  ;-))

Sydde fast bilden för hand och under sticker det fram en fin spets
Längst ner sitter en läcker dekoration med halvpärlor

Har använt dessa blommorna







Innuti finns samma papper som på framsidan och även här har jag lagt
 crackle accents på bladen.

Stämplade bilden med Distress Ink och embossade med klart pulver






Nu önskar jag er alla en underbar Jul och Ett Gott Nytt År







5 kommentarer:

  1. Supersöt stämpel och fantastisk färgläggning. Härligt födelsedagskort!!!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Wow så snyggt! Gillade allt på kortet :-)

    SvaraRadera
  3. Helt underbart fint kort!! Många fina detaljer också!:)

    SvaraRadera
  4. Å vilket härligt fint kort! Gillar texten lite på sidan, sånt måste jag lära mig hur man får till.
    Kram och God Jul!

    SvaraRadera
  5. Ljuvligt fint kort. Blommorna i hörnet och alla pärlorna blev pricken över i !

    SvaraRadera