måndag 15 juli 2013

Sommarkort i blått


                                                       Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar allt material inne i webshopen
 


Idag bjuder jag på ett sommarkort i blått.
Jag har använt Bildmålarnas fina mönsterpapper i serien
"Just me" Jag har använt både fram och baksidor.
Ramen runt kortet har jag stansat med en Cherry Lynndie.
 
 
Motivet har jag färglagt med Distress Markers.
Stormy sky och Old paper är de pennor jag använt mest
till det här motivet.
 
Om du vill se hur jag färglägger med distress markers,
kika på min video på youtube:
 
 
Alla blommor och det fina prickiga bandet finns i webshopen.
Spetsen bakom motivet är utstansat med en die.
Det finns massor av fina dies hos Scrappweb, så ta gärna en titt.
 
 
Jag har satt ett par tags som sticker upp bakom
det lapptäcksmönstrade mönsterpapperet.
Nertill sticker det dessutom ut ett fint nätband.
 
Tack för att du kikade in idag,
jag hoppas vi ses snart igen.
Om du vill kika in i min blogg, klicka bara på mitt namn här under.

 
 
 
 
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Åh,vad jag gilla detta kortet...så mjuka färger och ditt sätt att få dit både blommor och band!!ljuvligt är ordet.
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. Sååå underbart kort gillar det massor snygga papper och alla små detaljer du satt på.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Underbart kort med så läcker stämpel, fina papper och härliga detaljer att kika runt på och njuta av!!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vackert kort i en fin färg. Snyggt med nätbandet och det prickiga sidenbandet. Kram

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt kort, gillar verkligen denna stämpeln. Snygg die bakom stämpelmotivet. kram

    SvaraRadera
  6. Här fanns det mycket fint!! Ni inspiratörer är jätteduktiga och jag är på väg till Varberg nu, så ett besök i butiken får det allt bli :) tack för all er inspiration!

    SvaraRadera