onsdag 10 juli 2013

Grattiskort med nya punchen

Så har jag använt den igen och denna gången blev det hela

Jag använde punchen till pappret 
sedan satte med 3d-kuddar på ett enfägat CS

Hade en älva färdigfärglagd som jag fyllde i vingarna 
lite med glitterpenna och sedan 3d-lack på

Jag "strösslade" ut lite 3mm halvpärlor och 
fäste även en i hennes hand
Har oxå använt några 5mm halvpärlor i hörnen
tillsammans med fler 3mm halvpärlor




Blommor finns det med såklart och denna gången en av mina favoriter
Vintage Plumeria och några Vintage aster och även  några blad



Satte även dit ett litet "diamant"hänge



Lite crispyband och en söt spets



Såhär ser insidan ut



Var ju bara tvungen att använda lite crackle accents på bladen



Har även använt lite 3d-lack på endel detaljer








2 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig älva på ditt fina kort! Så fiffigt och snyggt med pärlorna som lyfter upp från hennes hand! :)

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket kort så snyggt. Häftigt med pärlorna från handen och runt om. Kram

    SvaraRadera