måndag 29 juli 2013

Lapptäcke med turkost tema

                                                    
                                                       Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
                                                 Du hittar allt material inne i webshopen
 

Idag har jag gjort ett kort med lapptäckespapper
 från Bildmålarnas kollektion "Just me"
 

Motivet är från Mo Manning, en digistämpel.
Jag har färglagt den med Distress Markers.
Jag har en demo på Youtube om du vill se hur jag färglägger.
                                                Klicka HÄR så kommer du direkt dit.
 
                                                Kärlekspost är min egen stämpel.
                      I min blogg hittar du info om hur du kan köpa dina egna poststämplar av mig.

Humlans vingar har jag glittrat med Stickles.
Bakom motivet har jag satt gasväv från Apoteket.
Små turkosa och vita rosor i kanten, och ett fint
turkost nätband.

Två tags med det prickiga bandet både i tagen och som rosett.
Älskar det här fina bandet.
Swirlen är utstansad med en die från Cherry Lynn.
 
Tack för att du kikade in idag,
om du vill kika i min blogg så klicka bara på mitt namn
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Ett sött motiv på ett fint kort!
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Så sött...
    Härligt att du har gjorde en video också.
    Jag har denna stämpel också...och satt med motivet i går.
    Gav upp...men skall göra ett försök till :-)
    Se om jag lyckas efter denna video.
    Tusen Tack för att du delar med dig !
    Kram
    Christin

    SvaraRadera
  3. supergulligt! Det prickiga bandet är helt underbart. KRAM Rosa

    SvaraRadera