måndag 20 oktober 2014

I väntan på tomten

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia

Du hittar materialet inne i webshopen


Visst är bilden härligt gammeldags och fin!
Alla barnen vill vara nära tomten, och viska
sina önskningar i hans öra.
Bilden kommer från ett klippark av märket
Jag har även använt deras fina mönstrade papper.

Runt motivet har jag lagt en smal sträng
glitterStickles Platinum.

Texten Julkramar har jag klippt ur ett annat klippark.
Du hittar klipparket HÄR
Ovanför ett litet prickigt hjärta.
Bakom texten sitter ett par olika spets.

I andra kanten några blommor och en
snurrad smal ståltråd med guldpärlor
som dekoration.

Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här under.

2 kommentarer:

  1. Kanonsnyggt kort Åsa! Så läcker bild och fina papper - och så ditt prickiga hjärta ;-)
    Kram!!

    SvaraRadera