måndag 14 januari 2013

Hopscotch - Basic Grey




  

Måndag igen och min tur att visa er lite kul saker som finns i butiken! Hopscotch är förra årets papper från Basic Grey, men så fina dom är!! Här har jag gjort en lo där jag inspirerats mycket från en lo av Jenni Bowlin som du hittar i denna video! Gillade enkelheten och att man kunde använda kapsyler! Stansade ut alla cirklar med min vagabond och använde mig av Spellbinder´s cirkelset. Den näst minsta i bakgrunden och den minsta cirkeln till pappret i mitten av kapsylerna.

Dessa saker hittar du i butiken:
Vagabond die cutting machine

Tack för den här gången! XXX Pia



2 kommentarer:

  1. Sååå himlans läcker och vad snyggt det blev med kapsylerna

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Väldigt roligt sätt att återanvända kapsyler på!

    SvaraRadera