onsdag 23 januari 2013

Föklätt Whiskyrör

Japp det är precis det jag har gjort.
Maken fick en Whisky i julklapp och
 inte kan man slänga det fina röret den stod i.
Så det la jag beslag på och nu har jag altrat det,

enfärgad CS
Innan jag satte dit det på röret har jag lagt på 
3d-lack och crackle accents .

Satte pappret runt hela röret men lät det bli 
som ett kavajslag upptill så man får se 
hur fint det är på andra sidan.
Inunder har jag satt den enfärgade CS även 
nertill sitter det en remsa med enfärgad CS som jag har stansat 
med en kantstans och sedan satt några 5mm halvpärlor 

Jag lät ett band med pearl string dölja skarven och
så lät jag den följa med upp i slaget
En liten bit av en söt spets satte jag oxå i slaget och
några rosor och knoppar


Nertill har jag fäst olika rosor även några knoppar och
några olika blad

På locket har jag samma sorts blommor och här har jag
även "strösslat" med 3 mm halvpärlor






  



 









Har ni varit och kikat på vårnyheterna ännu.
INTE 
Då får ni kila in HÄR och 
kika på allt fint som hitills kommit in.

Ha det så gött.




6 kommentarer:

  1. Underbart rör med SÅ många fina detaljer!!!
    Superläckert!!

    :)

    SvaraRadera
  2. ett sånt elegant rör, lycka den som får den.

    SvaraRadera
  3. Men WOW vad fin den är! Älskar verkligen alla fina detaljer, och pappret var hur fint som helst :) Tycker du fick till det väldigt bra med blommorna i öppningen vid de utvikta papprena.

    SvaraRadera