måndag 24 november 2014

Tändsticksask till julbordet

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia

Du hittar materialet inne i webshopen


Jag har altrat en tändsticksask med papper och dekos.
Perfekt att ha på julbordet.

Jag har använt ett mönstrat papper från Craft & You,
du hittar det om du klickar HÄR

Här har jag lagt asken ner och knäppt kort,
så du lättare ska se vad jag använt.
God Jul finns på ett klippark
Jag har klippt ut texten och satt den med
3Dkuddar på cardstock och sen på wellpapp.
Bakom wellpappen sitter en bit nät.
I nätet har jag satt fast en guldig pärltråd.
I hörnet några rosor.
Du hittar dem under Blommor/Blad


Här är baksidan av asken.
Handgjort till dig från mig, finns
på samma klippark
som  texten God Jul.


Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar