måndag 28 april 2014

Fjädrar bakom

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen
 
Jag har använt en digital stämpel från Saturated Canary.
Mönsterpapper från Reprint och Prima.
Bl.a. har jag använt Prima Something Blue Announcement
 

Jag har färglagt motivet med Distress markers.
Jag har använt följande färger:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen och Scattered straw
Klänning: Rusty hinge och Dried marigold
Skor: Frayed burlap
Skugga runt: Weathered Wood
Marken hon står på: Pumice stone
 
"Mors dag" är en gummistämpel jag designat själv.
Du kan köpa ark med mina stämplar om du
kikar in i min blogg. Klicka HÄR

Metallhjärtat har jag satt ett litet smalt sidenband i.
I själva hjärtat har jag lagt ett lager Crackle accent,
men det syns dåligt på fotot.
Du hittar alla metalldekorationer HÄR
Sidenband och spets hittar du i kategorin
 

 
Jag har satt dit några halvpärlor  i olika storlekar.
Scrappweb
har massor av olika färger och i olika storlekar
så man kan kombinera dem med varann.
Dessutom är det väldigt bra priser på dem.
 
Du hittar en mängd fina blommor HÄR
Jag har satt några fjädrar bakom blommorna,
fjädrarna hade jag hemma i mina gömmor.
 
Välkommen in till Scrappwebs webshop.

Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar