onsdag 16 april 2014

Alldeles straxt är det Påsk

Har gjort ett påskkort med ett opåskigt papper
 men det gick ju bra det oxå.
Två olika enfärgade CS och till det är det papper från Pappelito och
det är papper Nr 0143 som jag använt.

Ett prickigt band satte jag tvärs över och avslutade med några veck.
 Tilda(stämpeln) har jag fäst med 3d-kuddar.

Några 5mm halvpärlor uppe i ena hörnet



Stämpeln har jag embossat med mitt lilapulver med glitter i.
HÄR hittar ni Porslinsblommans embossingpulver och
HÄR hittar ni en embossingfön/värmepistol



En liten charmsfjäril som jag nypit av öglan på.



Längst ner i hörnet hittar ni några rosor och ett läckert silverlöv i metall
 men även lite bling(som jag tyvärr inte hittar i webbutiken)



Insidan har samma papper som framsidan och även ett blankt att skriva på



Jag önskar er alla en riktigt skön och härlig PÅSK


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar