måndag 9 juni 2014

Åsa bjuder på gulprickigt idag

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen

Idag ett kort i en annorlunda form.
Jag stansade ut cardstocken med dien 
Stansade mönsterpapperet från Eco Park
med samma die, fast en storlek mindre.

Motivet är en digital stämpel från Weestamps.
Jag har färglagt med distresspennor
Jag har använt följande pennor:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen
Blomma och strumpor: Wild Honey
Turkosa detaljer: Tumbled glass
Skugga runt: Weathered wood


Rosenknoppar och den gula blomman hittar du 
under Blommor
Det turkosa bandet hittar du under band 

Till vimplarna har jag använt både fram och baksida av
mönsterpapperet.


Välkommen in till Scrappwebs webshop.
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.

2 kommentarer:

  1. Jättefina färger! Åh vilken rolig idé med formen!!! �� Du har verkligen öga för detaljer! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så kul att du valde att skapa i gult, som ju inte hör till dina favoritfärger!! Det blev så soligt och härligt! Det söta stämpeltjejen med sin gula tulpan är bedårande och gult o turkos verkligen fint ihop!!
    Läckert kort med fina detaljer!!

    SvaraRadera