onsdag 28 maj 2014

Mitt sista

Idag kommer mitt sista alster här hos Porslinsblomman/Scrappweb.
Det har varit så himlans skoj att få ingå i detta fantastiska DT-team.
Stort TACK och  kramar till er alla.

Till kortet har jag använt 2 enfärgade CS och sedan är det
papper Nr 0143 från Pappelito 

Jag gjorde två hål och trädde i ett organzaband  som jag trätt ett hjärta på.

Bakom sitter en liten doilies/spetsduk och i andra hörnet ett metallhörn.

Längst ner har jag satt både en spets och ett organzaband 
samt några rosa liljor


Visst är fåglarna helt underbara



Jag har lagt på lite stickles på liljorna



Hjärtat i närbild och de fina dekorstenarna



På den lilla doiliesen har jag lagt lite stickles på de små blommorna



Insidan blev såhär






1 kommentar:

  1. Jättefina detaljer! Kommer att sanka dina fina alster! :)

    SvaraRadera