onsdag 2 april 2014

Två snabba kort

Jag har gjort två snabba kort med lite dekorationer.

Båda papprena jag har använt är från Pappelito  och
 dessa papper  finns bara hos Porslinsblomman/Scrappweb.

På det första kortet är det papper nr 0143.

Jag har stämplat Grattis rätt på pappret



Visst är väl fåglarna fina



En bit av en bomullspets som jag satte några rhinestones



Några Vintage Plumeria i hörnet och 
så fyllde jag i med lite blått på pappret med Distress Markers



Insidan ser ut såhär 



På nästa kort har jag använt papper Nr 108 och
även här har jag stämplat direkt på pappret.



Stansade ut i hörnet och satte dit några rhinestones 



Några rosa rosor har jag satt bland blommorna på bilden och
på bladen har jag lagt crackle accents




'


Insidan på detta kortet ser ut såhär.





1 kommentar: