måndag 2 december 2013

Blåser bubblor

Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar materialet inne i webshopen

Jag tänker visa ett födelsedagskort till en liten pojke.
Jag har använt mönstrat papper från
Det fanns ett fint papper med bubblor i serien,
och det passade perfekt till den här lille killen som blåser bubblor.
 
Motivet är en digistämpel
från Mo Manning som jag skrivit ut på akvarellpapper
och  färglagt med Distress Markerpennor och vattenpensel.
 
Den söta vimpelraden finns längst ner på mönsterpapperet,
bara att klippa ut. Jag satte dit den med lite böj för att det ska
bli mer liv i kortet.
Jag satte lappen med siffrorna i kanten,
för jag tänkte att man kan ringa in den siffra
som stämmer med året barnet fyller.
Sen finns det plats längst ner för att sätta dit bokstäver med namn
på födelsedagsbarnet, när man vet vem som ska få kortet.
 
Bakom motivet har jag satt en liten fin kakservett.
Texten på den lilla skylten har jag skrivit ut
på datorn och sen satt på 3D-kuddar för att få lite höjd.
 
Välkommen in till Scrappwebs webshop.
 
 
Om du vill besöka min blogg, klicka på bilden här nedanför.
 
 
 
 

1 kommentar: