onsdag 25 september 2013

Examen

Har använt papper från Prima Marketing
Enfärgad CS till basen



Gjorde en blomma av flera platta blommor och så halvpärlor som pistiller



Satte en bomullspets lite på snedden och på den en klocka.



Klockan är denna charmsen som jag nypit av endel från och
sedan fäst den i en svart kapsyl



Stämplade grattis och satte fast i en liten båge ritade en pil och 
skrev till. Examen fanns redan skrivet på pappret.



Satte 3d kuddar under det röda pappret så att det blir lite upphöjt.



Inte har jag glömt att använda Gossy Accents heller.
Ni som följt mej ett tag vet ju att jag gillar att lacka detaljer.
Denna gången blev det pennan.

Under denna biten av papper har jag satt svart dekorväv



Insidan har samma papper som framsidan och här har jag fäst en
skrivmaskin jag klippt ut från pappret School M Roll Call
Skrivdelen har jag stansat med denna punchen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar