måndag 24 juni 2013

Bildmålarkort i blått och craft

                                                    
                                                       Idag bloggar jag, DT Åsa/asamia
Du hittar allt material inne i webshopen
 
 
Den söta tösen är en stämpel från Bildmålarna.
Jag har färglagt henne med Distress Markers.
Mönsterpapper från Bildmålarna, märket "Just Me".
Jag har använt två olika mönsterpapper i serien.
 
 
Om du vill se hur jag färglägger med distress markers,
kika på min video på youtube:
 
Jag har färglagt med de här pennorna:
Hud: Tattered rose
Hår: Antique linen
Hatt: Stormy sky
Klänning: Old paper
Skor: Frayed burlap
Skugga runt: Weathered wood
Marken hon står på: Pumice stone
 
 
Jag har använt en Martha Stewart-punch som heter Flourish edge
till den lilla guppiga kanten på sidan, jag brukar kalla punchen Mustachstansen ;)
De fina swirlarna är en die från Marianne design.
Runt swirlarna sitter rosor och blommor från webbutiken.
 
 
Bakom motivet har jag satt en fin kakservett.
Du hittar den HÄR
 
Tack för att du kikade in idag,
jag hoppas vi ses snart igen.
Om du vill kika in i min blogg, klicka bara på mitt namn här under.

 

 
 

1 kommentar: