onsdag 11 april 2012

3 Bugs in a Rug

Hej hej allihopa! Nu var det längesen jag var här inne och gjorde inlägg. Ibland kommer tentaperioder i vägen och man får liksom inte tid till att pyssla!
Igår var jag i butiken och fick finfina papper från 3 Bugs in a Rug från Gun. Jag visste direkt ett foto som skulle passa, och såhär blev det!




Skynda nu in i butiken och få tag i dina exemplar! Det finns ett papper med grodor på och ett med dykare också, Jag tycker de passar till både strandbilder och som här friluftsbilder.
Det jag använt på layouten är följande som du hittar i webbutiken:

Cardstock Lily White Criss Cross
Mönstrat papper: 3 Bugs in a Rug Guppy, Frisky Stripe, Spacewalk
Distress ink pad: Walnut Stain
Chipboard Thickers (helt färska ej ännu i webbutiken!)
3d kuddar Klara
Dubbelhäftande tejp

/Pia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar