fredag 5 december 2014

Julkort

Hej nu är det dags för mig DT Maria att blogga igen.
Idag bjuder jag på lite enkla men vackra julkort igen
+ 2 st små askar och en snögubbe som bonus...



Först ut är ett roligt gungkort med söt björn på.




Det blev ett roligt pop upp kort med rosett och ett siluett kort



Är lite svag för Gatefold cards och en ljuvlig tomte + ett
bonus kort som bara kom med.



Snöflingorna kommer snart så varför inte göra ett easel card
och en liten ask till det också.



2 små kort,men ljuvliga ändå.





Och sist men inte minst stora julgranstomte kortet snögubbe-
asken och julstjärne asken att stoppa något gott i kanske.
Det blev visst många bilder denna veckan jag hade så roligt
när jag höll på,allt utom snögubben kommer från Silhouette
store och snögubben som man kan lyfta på hatten för att stoppa
i något kommer från SVG-CUTS.Tänk att det kan vara så roligt
att skapa något själv och ge bort,så glöm nu inte att det är snart
dags att posta julkorten,jag önskar er en trevlig helg kram //Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar