onsdag 11 december 2013

Julkort med Mimosa

Har gjort ett julkort med Bildmålarnas Mimosa med ljus
Enfärgad CS och sedan julpapper från Bildmålarna
Jag har använt båda sidorna på pappret.
Ett rött smalt sidenband som håller rundeln på plats.



Visst är hon söt.
Jag har färglagt med Distress Markers



Textstämpeln har jag stämplat med Distress pad och
sedan embossat med klartpulver med glitter i (mitt egna)
 Här finns Porslinsblommans pulver
Jag fäste sedan texten i en kapsyl



Söta små självhäftande pärlhjärtan har jag fäst i hörnet



Jag har rullat två små bitar av Prima band Sunrise natur/guld och
satte vid de röda rosorna 
Hängde en charmsgran i ena bandet



Har samma papper på insidan



2 kommentarer:

  1. Vilket superfint kort med massor av fina detaljer. Kul att du använde min julhälsningarstämpel i kapsylen, det är perfekt att de passar där.

    SvaraRadera
  2. jätte gulligt och så fint med banden runt sådär.

    SvaraRadera