onsdag 20 november 2013

En brevlåda

Jag har gjort en liten brevlåda.
Tänkte fylla den med nåt smaskigt, typ choklad ;-)

Själva lådan har jag vikt av enfärgad CS  och sedan har jag
använt julpapper från Graphic45 det rutiga är
12 days Swans a Swimming på locket har jag använt pappret
12 days My True Love även textrutan fram är från detta pappret

Har använt två snöstjärnor som är utstansade med dessa diesen

På locket har jag satt texten i en vit kapsyl och så har jag 
använt Snow Writer så det blev lite snöiga kanter

Några julröda rhinestones finns oxå med







Runtom satte jag ett band med granar på





På ena sidan har jag fäst vita blad och några röda rosor












4 kommentarer:

  1. Gu så läckert snön blev - man vill ju sätta tändera i det!! :-)
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  2. Vilken brevlåda, snyggt med snön som hänger på kanten. En fin idé att fylla den med choklad =)

    SvaraRadera