onsdag 4 september 2013

Kort med skoltema

Jag har gjort ett bra att ha kort och
använt enfärgad CS till basen och sedan
papper från Prima - School Memories Collection
Tyvärr hittade jag inte det i webshoppen




Jag har dekorerat med svart Dekorationsväv och sedan
har jag satt en remsa av pappret i bågar och fäst lite platta blommor
och sedan ett par svarta rosor på dem.
Fäste även en svart kapsyl som jag satt fast texten Kram och
förseglat med en Klar stickers




En datorcharms tyckte jag passade bra



Jag klippte ut en linjal och måttband och la 3d-lack på måttbandet och
crackle accents på linjalen fäste dem sedan med 3d kuddar



En snygg charmsklocka



Insidan enkel med lite att skriva på











'


3 kommentarer:

  1. Vilket fint kort till ett skolbarn....eller vuxenstuderande med för den delen.
    Kanonfint!

    SvaraRadera
  2. coolt och färgstarkt, gillar!!

    SvaraRadera