onsdag 7 augusti 2013

BoBunny igen

Nu har jag använt det läckra pappret
Cess La vie Couturiere från BoBunny igen.
Fast denna gången har jag använt den andra sidan.

Ett enkelt bra att ha kort blev det.
Har lämnat plats för text .



Har använt min nya fina hörndies som verkar vara slut för tillfället
Annars finns det många fina dies HÄR



Har satt en Clear round Exposy lite över texten och 
bandet la jag i ett par veck sen så några blå 3mm halvpärlor bredvid



Stämpeln är färglagd med Distress Markers



Så en bukett med blommor och blad.
Den stora gula rosen är egentligen vit och
 de blå astrarna är oxå  vita från början och som jag färgat,

En liten metalldekoration som jag klippt itu


OOOOPPS
Missade visst att ta ett kort på insidan av kortet :- (




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar