onsdag 10 oktober 2012

Presentpåse

Har altrat en papperspåse och har använt 3 papper från 
Basic Grey / trench coat,  draftingtable och pyttelite av typewriter
Även ett turkost CS har jag använt

De två första papprena har jag fäst på ena sidan  av påsen
Jag sydde några stygn på det ena pappret, stansade ut en nål och satte i.
Stansade även ut med en hörndies från Memorybox så att det turkosa
skulle synas la även i 3d-lack.

Har oxå stansat ut en krans med en dies från Poppystamps 
som jag har embossat och delat och fäst på två olika ställen.

Även ett helläckert band som har en liten frans
(kunde tyvärr inte hitta det bland alla varorna)

Kanonbra för då kan man riktigt strössla på pärlor.



Har ni sett de superfina alldelse nya
Vintage Plumeria som finns i hela 13 färger.






Jag kan ju inte låta bli att lägga på crackle accents nånstans
så det finns även här.




En massa fina rosor i olika stl hittar ni  HÄR
men även en hel del andra fina blommor



Här har jag använt det tredje pappret, det jag använt pyttelite av ;- )
Klippte ut två av siffrorna limmade fast och sedan på med 3d-lack



Texten har jag embossat



Andra sidan av påsen ser ut såhär



Ses snart igen


3 kommentarer:

  1. Oj oj vilken påse så snygg. Kul att ge bort och att få. Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig påse som ger mig lite inspiration. Tack och kram

    SvaraRadera
  3. Härlig! Gillar färgvalen! :)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera