tisdag 4 september 2012

Har du som jag varit på bröllop i sommar?

Om du som jag varit på bröllop i sommar, så missa inte den vackra bröllopsserie av Best Creation.

Allt går i smakfullt grått som gör att bröllopsbilderna verkligen kommer till sin rätt.

Jag startade med att välja ett svart bakgrundspapper som är skinande blank, kändes så härligt festligt ihop meddet gråa.

Efter att jag stansat kanten på pappret så gjorde jag fotomattor av ett av de nya skinnpapperna, påminde om såpbubblorna på bilden.

Jag har använt mig av samma bild två gånger, men olika storlek, det blev en härlig effekt, tycker jag.

Gun/Scrappwebb har fått in så mycket fina "band" som jag satte saxen i och klippte isär blommor och blader.

Dessutom finns halvpärlor i samma storlek (!)i små behändiga paket och som jag slösade och ändå har jag många kvar!

Bilden gör inte papperna rättvisa, så jag hoppas du tittar in i butiken! :-)

 
Detaljbild på dekorationen!
 
 
Svart blank pärlemorkartong
Best Creation - Pleasure Moments PM002
Best Creation - Pleasure Moments PM005
Bella Wedding 3d sticker
parlband-silvergra/
halvparla-sivergra-5-mm/
knopp-0-5-pink/
blommor/gardenia/
silverblad-2-5x3-cm/
parlband-med-blad-vit/
Blomband

Lycka till!!

2 kommentarer:

  1. Wow vilken fantastiskt fin Lo
    Läckra papper du har använt

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Jättefin, vilken härlig brudbukett.

    SvaraRadera