tisdag 26 april 2011




Rea

Det har ju varit en helt underbar påsk vad vädret beträffar, hoppas att alla har haft det riktigt skönt i solen.
När jag kom hem från jobbet fick jag ett infall, varför inte ha lite rea, så får det bli säljer ut  bl.a Tim Holtz läckra papper för 5 kr.