tisdag 26 april 2011
Rea
Det har ju varit en helt underbar påsk vad vädret beträffar, hoppas att alla har haft det riktigt skönt i solen.
När jag kom hem från jobbet fick jag ett infall, varför inte ha lite rea, så får det bli säljer ut bl.a Tim Holtz läckra papper för 5 kr.
När jag kom hem från jobbet fick jag ett infall, varför inte ha lite rea, så får det bli säljer ut bl.a Tim Holtz läckra papper för 5 kr.
fredag 22 april 2011
Nya band
Rosband finns i 4 olika färger även i kaffebrun, rosorna kan klippas isär en och en. Diesen är till blommor som du kan göra själv i läckra färger.
torsdag 21 april 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)













